kedileri sevin...

2 Eylül 2015 Çarşamba

BlOOD Dizisi Nasıl? .../ Güney Kore Dizi /

      Ahn Jae Hyun, Gu Hye Sun ve Ji Jin Hee'nn başrollerinde olduğu vampir konulu Kore dizisi "Blood"  26 Şubat 2015 - 21 Mart 2015 tarihleri arası yayınlanmış türü; tıbbi, fantastik ve romantik olan bir yapımdır..
      Konusu ise Teamin hastanesinde bir grup doktorun arasındaki olayları konu almaktadır. Vampirlik bir çeşit virüs olarak ele alınmış ve bu virüsün üzerinden iyiliğin ve kötülüğün güç savaşı anlatılmaktadır...
      Diziye başlarken yorumlara bir göz attığınızda beğenen de var hiç beğenmeyen de... Benim yorumum ise orta dereceli bir dizi diyebilirim... Açıkçası hiç sıkılmadan izledim dersem yalan olur... Vaktiniz varsa ve vampir konulu dizilerden hoşlanıyorsanız izlenebilir bir dizi.. Bu dizinin eleştirilen diğer bir konusu da başrol oyuncularının performansıydı..  Park Ji Sang rolündeki Ahn Jae Hyun rolü itibariyle soğuk bir karakter çizmesi gerekse de bana biraz zorlama geldi fakat bu başrolünü üstlendiği ilk yapım o yüzden zamanla daha iyi olabileceğini düşünüyorum.. Ri Ta rolündeki Gu Hye Sun' da çok fazla eleştiri aldı özellikle konuşma tarzı ile.. Başlarda sanki biraz performansı düşüktü ama birkaç bölüm sonra toparladığını düşünüyorum.. Diğer bir ana karakter Ji Jin Hee ise bence aralarında en iyi performansa sahip isimdi eee tecrübesini konuştudu diyelim....
     Sizde diziyi izlediyseniz yorumlarınızı bekliyorum.. :)

===fotoğrafları tıklayarak açabilirsiniz. ===
     













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder